Afspraak maken We maken alleen afspraken met cliënten waarvan we met vrij grote zekerheid weten dat ze gezond zijn en dat ze niet vallen onder de risicogroepen zoals gedefinieerd door het RIVM. Het maken van een afspraak doen we nog steeds het liefst telefonisch. Tijdens dit telefoongesprek zal eerst worden vastgesteld of jij of iemand in jouw omgeving COVID-19 heeft of heeft gehad. Het is belangrijk dat COVID-19 geen kans krijgt zich te verspreiden in of vanuit de praktijk. Door veilig en verantwoordelijk te werken kan de praktijk open blijven en kunnen de behandelingen blijven plaatsvinden.

Ondanks alle genomen voorzorgsmaatregelen blijft de kans, hoe gering ook, bestaan dat je besmet raakt in de praktijk of op weg hier naartoe. Met het maken van de afspraak ga je akkoord met dit risico.

Wat vragen we van jou als je naar onze praktijk komt? • Kom niet te vroeg, dus liefst vlak voor de afspraaktijd bij ons binnen; • Kom alleen, het aantal personen in de praktijk houden wij graag beperkt; • Uw spullen (telefoon, sleutels etc.) stopt u weg in uw jaszak of tas; • Gebruik liever niet het toilet in onze praktijk; • Wij desinfecteren eerst jouw handen voor aanvang van de behandeling; • Trek thuis de kleding al aan waarin je behandeld wordt; • Neem eventueel vest en/of sokken mee, want we gebruiken geen dekentjes; • Betaling vindt bij voorkeur plaats via een pinbetaling; • We mogen je helaas geen glaasje water geven. Neem eventueel zelf een bidon met water mee.

Wat mag je van ons verwachten? • Dat jouw therapeut geen ziekteverschijnselen heeft; • Wij geven geen hand bij binnenkomst; • Na iedere cliënt reinigen we de ruimtes waar jij bent geweest; • We ventileren de behandelkamer; • We plannen meer tijd voor de afspraken om deze voorzorgsmaatregelen mogelijk te maken.

Als cliënt kun je ten allen tijde kosteloos de afspraak annuleren indien: • Je verkouden bent of andere klachten ervaart die op Covid-19 besmetting kunnen duiden; • Als er coronabesmetting is geconstateerd bij jou of jouw familie/naasten. Pas nadat klachten minimaal 3 dagen weg zijn, kan een nieuwe afspraak worden ingepland.

We hopen op jouw begrip dat als gevolg van deze situatie jouw afspraak wellicht later plaatsvindt dan dat je had gehoopt.

Samen gezond samen sterk!